Thursday 14 August 2008

Help me



Please vote in All Saints Fundamental!
Cause I'm paying the domain and host for the site and I would like a help.

I never win a donation but I don't want money, I only want a help.
Then enter in the 'Home' and click in the banner each day. It's free and fast.

And I would like more help: I have the rarest VHS of all!! The video original 'Let's Get Started/If You Wanna Party' with Shaznay and Melanie only! The first version.
I bought in Ebay and the seller is the ex 'preparer voice' of the girls.

Well but my 'VHS player' is Brazillian and I never found a European 'VHS player'. Then I can't see the video, I see only when I press 'FF' but in 'PLAY' not. The price for conversion the VHS for digital archive (DVD) is 70 Brazillian Reals.
The Wembley Concert I paid 30 Brazillian Reals (2002) and The Official Home Video 15 Brazillian Reals (2007) but was more simple. It's this price cause I found anybody (in Mercado Livre, the Brazillian Ebay) that make this service in another city, I will pay for go and back.

I hoped receive any donation because of this (because I have no money). I'm not charging anyone - I do the site because I REALLY LOVE. But if anyone has any ideas or can help me with that VHS I would be very happy.

Email me tatinda@ymail.com or send me a 'PM' in the forum.

I promise if I win this money (100 Brazillian Reals) I make the video for us. 1,70 Brazillian Reals is 1 American Dollars.




Por favor vote no All Saints Fundamental!
Porque estou pagando o domínio e a hospedagem para o site e eu gostaria de uma ajuda.

Eu nunca ganhei uma doação mas eu não quero dinheiro, quero apenas uma ajuda.
Então entre na 'Home' e clique no banner a cada dia. É gratuito e rápido.

E eu gostaria de mais ajuda: Eu tenho o mais raro VHS de todos!! O video original 'Let's Get Started/If You Wanna Party' com Shaznay e Melanie apenas! A primeira versão.
Eu comprei no Ebay e o vendedor é o ex preparador vocal das garotas.

Bem mas meu videocassete é brasileiro e eu nunca encontrei um europeu. Então eu não posso ver o video, Eu o vejo apenas qunado aperto 'FF' mas no 'PLAY' não. O preço para fazer a conversão do VHS para um arquivo difgital (DVD) é R$70,00.
O Wembley Concert eu paguei R$30,00 (2002) e o Official Home Video R$15,00 (2007) mas foi mais simples. É esse preço porque o único que encontrei que faz isso no Mercado Livre é de São Paulo e eu sou do interior do estado do Rio então teria que pagar a ida e volta do VHS.

Eu esperava receber alguma doação por causa disso (porque não tenho dinheiro). Não estou cobrando ninguém - Eu faço esse site porque REALMENTE AMO. Mas s ealguém tem idéias ou puder me ajudar com esse VHS eu ficaria muito feliz.

Envie um email tatinda@ymail.com ou envie uma 'PM' no fórum.

Eu prometo que se eu ganhar esse dinheiro (R$100,00) eu faço o video para nós.



No comments:

Post a Comment