Wednesday 27 May 2009

Let's go to make a video for the girls! / Vamos fazer um video para as garotas!




Hey everyone!
I have an idea but I need your help!
I want to make a video with fans around the world and I'll send for the All Saints.
Let's go to request a new album!
Yeah, send me your video, with you requesting a new All Saints' return!!! Remember: the All Saints will watch the video in my Youtube chanel.
Be creative, show your love for them and show your willingness to hear a new All Saints' song.

Rules:
I can't guarantee that everyone will be chosen, it will depend on the amount of videos that I receive;
The video must be in ENGLISH;
The result will be better if I put the most possible fans. Use your common sense and record your message SHORT;
Don't need to say your name, age and location. It will be place by me as a legend in the video on your part. Exemple: im my part - "Tatiana Inda, 25, Brazil";
Send me your video with your true full name, nickname in your forum, age and country. Send me in my e-mail
tatinda@ymail.com you can upload in any site and send me the link, I will download it. Exemples: sendspace, rapidshare, 4shared;
If you can't to speak English or to record a video, send me any pictures of you and your AS stuff: cds or posters....
And wait my answer in 3 days;
I get enough video in one month;
Your video may be a cut if necessary to have space for everyone;
The videos will be chosen by me and my friend Vanessa (nicolemariee).


I hope you enjoy, I hope your video!

Any question, e-mail me. Thank you, Tatiana Inda (Tatinda).



Oi galera!
eu tenho uma idéia mas preciso da ajuda de vocês!
eu quero fazer um vídeo com fãs ao redor do mundo e enviar para as All Saints.
Vamos pedir um novo álbum!
É, me envie seu vídeo, com você pedindo um novo retorno das All Saints!!! Lembre-se: as All Saints verão o vídeo no meu canal do Youtube.
Seja criativo, mostre seu amor por elas e mostre sua vontade de ouvir uma nova música das All Saints.

Regras:
Eu não posso garantir que todo mundo será escolhido, isso dependerá da quantidade de vídeos que eu receberei;
O vídeo tem que ser em INGLÊS;
O resultado será melhor se eu colocar o máximo possível de fãs. Use seu bom senso e grave sua mensagem CURTA;
Não precisa dizer seu nome, idade e local. Isso será colocado por mim como uma legenda no vídeo na sua parte. Exemplo: "Tatiana Inda, 25, Brazil";
Me envie seu vídeo com seu nome verdadeiro e completo, apelido no fórum, idade e país. Envie-me no meu e-mail
tatinda@ymail.com você pode carregar em algum site e me enviar o link, eu o baixarei. Exemplos: sendspace, rapidshare, 4shared;
Se você não consegue falar em Inglês ou fazer um vídeo, envie-me algumas fotos de você com seu material das AS:com cds, posters...
E aguarde minha resposta em 3 dias;
Eu espero ter vídeos suficientes em um mês;
Seu vídeo pode ser cortado se necessário para termos espaço para todo mundo.
Os vídeos serão escolhidos por mim e minha amiga Vanessa (nicolemariee).

Eu espero que você participe, espero seu vídeo!

Qualquer pergunta me envie um e-mail. Obrigada, Tatiana Inda (Tatinda).

No comments:

Post a Comment